wyszukiwarka zaawansowana

NAPISZ DO NAS

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeśli z jakichś powodów uznasz, że chcesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar masz na to aż 30 dni od daty zakupu. Wystarczy, że wyślesz go do nas na adres: 

Czapoba, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 13, 95-050 Konstantynów Łódzki

z dopiskiem: Czapoba zwrot / wymiana.

Pamiętaj, że czapki i szaliki nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania, powinny mieć oryginalne opakowanie i nie mogą być zniszczone. Nie zwracamy kosztów przesyłki i nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. 

Jeśli zmieniłeś zdanie i masz chęć wymienić czapkę na inny model, napisz do nas wiadomość z informacją, którą czapkę mamy Ci wysłać. Wymiany można również dokonać w naszej siedzibie: Czapoba, ul. Skłodowskiej 13, 95-050 Konstantynów Łódzki.

Reklamacje

W przypadku reklamacji, prosimy o kontakt, wysyłając e-mail na adres shop@czapoba.pl. Zrobimy co w naszej mocy, by jak najszybciej wyjaśnić problem. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl